Designing brand identity a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands

Bibliographic Details
Main Author: Wheeler, Alina
Format: Book
Language:English
Published: Hoboken John Wiley & Sons 2003
Subjects:
Online Access:Перейти в каталог НБ ТГУ
LEADER 01279nam a2200313 i 4500
001 vtls000207269
003 RU-ToGU
005 20210922014206.0
008 060116s2003 xxua f b 001 0 eng d
020 |a 0471213268 
035 |a koha000213500 
039 9 |a 200601251018  |c 200601241547  |d cat07  |y 200601161154  |z Александр Эльверович Гилязов 
040 |a RU-ToGU  |b eng  |c RU-ToGU 
084 |a У521.24  |2 rubbk 
100 1 |a Wheeler, Alina  |9 291844 
245 1 0 |a Designing brand identity  |b a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands  |c Alina Wheeler 
260 |a Hoboken  |b John Wiley & Sons  |c 2003  |9 712903 
300 |a V, 229 p.  |b ill. 
504 |a Bibliogr.: p. 224-225. - Index: p. 226-229 
653 |a бренды 
653 |a маркетинг 
653 |a торговые марки 
653 |a брендинг 
653 |a менеджмент 
653 |a реклама 
852 4 |a RU-ToGU  |h 658.8  |i WHE  |n ru 
856 |y Перейти в каталог НБ ТГУ  |u https://koha.lib.tsu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=213500 
999 |c 213500  |d 213500 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3302_WHE  |7 0  |9 396574  |a RU-ToGU  |b RU-ToGU  |c 10016  |d 2021-04-03  |g 1118.60  |l 0  |o 330.2 WHE  |p 13820000491758  |r 2021-04-03  |w 2021-04-03  |y 3