LEADER 01619nmm a22003975u 4500
001 vtls000354161
003 RU-ToGU
005 20210922022803.0
007 cr nn 008mamaa
008 090506s2008 xx j eng d
020 |a 9780387768984 
035 |a to000354161 
039 9 |y 200905062323  |z Александр Эльверович Гилязов 
040 |a Springer  |c Springer  |d RU-ToGU 
100 1 |a Ifenthaler, Dirk.  |9 310537 
245 1 0 |a Understanding Models for Learning and Instruction  |h Электронный ресурс  |c edited by Dirk Ifenthaler, Pablo Pirnay-Dummer, J. Michael Spector. 
260 |a Boston, MA :  |b Springer Science+Business Media, LLC,  |c 2008.  |9 729108 
650 0 |a Cognitive psychology  |9 566360 
650 0 |a education  |9 566270 
650 0 |a Education  |x Psychology  |9 309185 
650 0 |a mathematics  |9 566183 
650 1 4 |a Education  |9 566271 
650 2 4 |a Cognitive Psychology  |9 566362 
650 2 4 |a Education (general)  |9 303863 
650 2 4 |a Educational technology  |9 303678 
650 2 4 |a Learning & Instruction  |9 303864 
650 2 4 |a Mathematics Education  |9 303219 
650 2 4 |a Pedagogic Psychology  |9 309186 
700 1 |a Pirnay-Dummer, Pablo.  |9 310538 
700 1 |a Spector, J. Michael.  |9 310539 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |9 143950 
773 0 |t Springer eBooks 
856 4 0 |u http://dx.doi.org/10.1007/978-0-387-76898-4 
856 |y Перейти в каталог НБ ТГУ  |u https://koha.lib.tsu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=230679 
950 |a Humanities, Social Science and Law (Springer-11648; ZDB-2-SHU) 
999 |c 230679  |d 230679