Particularities of the implement of quality management system based on the requirements of the ISO 9001 in the telecommunications companies
This article describes the advantages of the implementing of quality management system (QMS) based on the ISO 9001 in the telecommunications companies. The stages of the implementation of the QMS in the telecommunications companies are discussed. The card of main process and criteria of processes ar...
Published in: | International review of management and marketing Vol. 6, № 3. P. 603-607 |
---|---|
Main Author: | Verkhovskaya, Marina V. |
Other Authors: | Menshikova, Ekaterina V., Khazanov, Oleg V. |
Format: | Article |
Language: | English |
Subjects: | |
Online Access: | http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000583014 Перейти в каталог НБ ТГУ |
Similar Items
-
К вопросам оценки легитимности сертификатов соответствия систем менеджмента качества требованиям стандарта ISO 9001
by: Панкратьева, У. В. -
Implementation of the quality management system in the telecommunications companies
by: Menshikova, Ekaterina V -
Инновационные подходы к управлению менеджментом качества корпоративных структур
by: Юрченко, Антон Павлович -
Комментарий к руководству Европейского Союза по надлежащей практике производства лекарственных средств для человека и применения в ветеринарии: правила, регулирующие лекарственные средства в Европейском Союзе/
Published: (2014) -
Сравнительный анализ характеристик качества программного обеспечения по стандартам ISO/IEC 9126 (2001) И ISO/IEC 25010 (2015)
by: Зайцев, Кирилл Александрович