Customer capitalism: The new business model of increasing returns in new market spaces
Main Author: | Vandermerwe, Sandra |
---|---|
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
London
Brealey Publishing
1999
|
Subjects: | |
Online Access: | Перейти в каталог НБ ТГУ |
Similar Items
-
HRDirector: The Arthur Andersen guide to human capital. We realize the vale of people
by: Andersen, Arthur
Published: (1999) -
HRDirector: The Arthur Andersen guide to human capital. We realize the vale of people
by: Andersen, Arthur
Published: (1999) -
Опыт организации сбытовых операций по внешнеэкономической деятельности малых и средних предприятий стран развитой рыночной экономики Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата экономических наук. 08.00.14
by: Ибрагим Хуссейн Факих
Published: (1996) -
Straight from the GEO: the world's top business leaders reveal ideas that every manager can use
Published: (1998) -
Очерки государственного регионального программирования экономики в развитых капиталистических странах
Published: (1988)