Marketing encyclopedia issues and trends shaping the future

Bibliographic Details
Corporate Author: American Marketing Association
Other Authors: Heilbrunn, Jeffrey (Editor)
Format: Book
Language:English
Published: Chicago Lincolnwood, Ill. American Marketing Association NTC Business Books 1995
Subjects:
Online Access:Перейти в каталог НБ ТГУ
LEADER 01895cam a2200445 c 4500
001 vtls000016306
003 RU-ToGU
005 20210921190912.0
008 951107s1995 xxua f bf 001 0 eng
010 |a 94-017747 
020 |a 0844235938 
020 |a 9780844235936 
035 |a 0017-40260 
035 |a (DLC)94017747 
039 9 |a 201810111533  |c 201810111532  |d cat07  |c 201810091729  |d cat34  |y 200808161744  |z Александр Эльверович Гилязов 
040 |a RU-ToGU  |b eng  |c DLC  |d DLC  |e PSBO 
050 0 0 |a HF5415  |b .M2982 1995 
082 0 0 |a 658/.003  |2 20 
084 |a У821.24я2  |2 rubbk 
245 1 0 |a Marketing encyclopedia  |b issues and trends shaping the future  |c Jeffrey Heilbrunn, editor 
246 1 3 |a American Marketing Assocication marketing encyclopedia 
246 1 8 |a AMA marketing encyclopedia 
260 |a Chicago  |b American Marketing Association  |a Lincolnwood, Ill.  |b NTC Business Books  |c 1995  |9 710805 
300 |a X, 348 p.  |b ill. 
500 |a At head of title: American Marketing Association 
504 |a Includes bibliographical references and index 
650 0 |a Marketing  |x Encyclopedias.  |9 144563 
653 |a маркетинг. 
653 |a менеджмент. 
653 |a экономика. 
653 |a энциклопедии. 
653 |a микромаркетинг 
653 |a стратегии обслуживания клиентов 
700 1 |a Heilbrunn, Jeffrey  |4 edt  |9 144564 
710 2 |a American Marketing Association  |9 144565 
852 4 |a RU-ToGU  |h У050.24  |i M31  |n ru 
856 |y Перейти в каталог НБ ТГУ  |u https://koha.lib.tsu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=43751 
935 |a SUP9402-9407 
999 |c 43751  |d 43751 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 У05024_M31  |7 0  |9 100959  |a RU-ToGU  |b RU-ToGU  |c 10011  |d 2021-04-02  |g 287.70  |i 1-854401  |l 0  |o У050.24 M31  |p 13820000004687  |r 2021-11-24  |t 1  |w 2021-04-02  |y 9