Развитие маркетинг-менеджмента в цифровой экономике

In the near future the digital economy will change markets more than it has already changed. The conditions for the company's development have become much more complicated. Making management decisions companies focus not only on internal capabilities but also on external conditions. In other wo...

Full description

Bibliographic Details
Published in:Перспективы развития фундаментальных наук. Т. 5 : сборник научных трудов XVII Международной конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, Россия, Томск, 21-24 апреля 2020 г. Т. 5 : Экономика и управление. С. 38-40
Main Author: Васильева, Елизавета Вадимовна
Format: Book Chapter
Language:Russian
Subjects:
Online Access:http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000796275
Перейти в каталог НБ ТГУ
LEADER 02381naa a2200325 c 4500
001 vtls000796275
003 RU-ToGU
005 20230319222326.0
007 cr |
008 210326s2020 ru fs 100 0 rus d
035 |a to000796275 
039 9 |y 202103261028  |z Александр Эльверович Гилязов 
040 |a RU-ToGU  |b rus  |c RU-ToGU 
100 1 |a Васильева, Елизавета Вадимовна  |9 494555 
245 1 0 |a Развитие маркетинг-менеджмента в цифровой экономике  |c Е. В. Васильева 
246 1 1 |a Development of mariceting management in the digital economy 
336 |a Текст 
337 |a электронный 
504 |a Библиогр.: 6 назв. 
520 3 |a In the near future the digital economy will change markets more than it has already changed. The conditions for the company's development have become much more complicated. Making management decisions companies focus not only on internal capabilities but also on external conditions. In other words, marketing has taken an important role in the business management process. That is why we need to predict the impact of the digital economy on marketing management. The purpose of the study is to identify approaches to marketing management to improve the company's competitiveness in the conditions of the emerging digital economy. 
653 |a цифровая экономика 
653 |a маркетинг-менеджмент 
653 |a конкурентоспособность компаний 
655 4 |a статьи в сборниках  |9 879352 
773 0 |t Перспективы развития фундаментальных наук. Т. 5 : сборник научных трудов XVII Международной конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, Россия, Томск, 21-24 апреля 2020 г.  |d Томск, 2020  |g Т. 5 : Экономика и управление. С. 38-40  |z 9785868898693  |z 9785868898648 
852 4 |a RU-ToGU 
856 4 |u http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000796275 
856 |y Перейти в каталог НБ ТГУ  |u https://koha.lib.tsu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=480503 
908 |a статья 
999 |c 480503  |d 480503