The necessity to organize learner autonomy in the process of acquiring foreign language
The article considers the organization of learner autonomy in learning foreign language. The authors examine the term "autonomy" in modern methodological literature. The learner autonomy is interpreted differently by scientists and by now there is no a common explanation of this term. Desp...
Published in: | Язык и культура № 3. С. 155-163 |
---|---|
Main Author: | Mikhaleva, Lyubov V. 1949-2016 |
Other Authors: | Levashkina, Zoya N. |
Format: | Article |
Language: | English |
Subjects: | |
Online Access: | http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000550061 Перейти в каталог НБ ТГУ |
Similar Items
-
Европейский языковой портфель как средство организации автономной работы учащихся при обучении иностранному языку
by: Левашкина, Зоя Николаевна -
Европейский языковый портфель - средство оценки и самооценки знаний студентов по иностранному языку
by: Шилина, Елена Николаевна -
Европейский языковой портфель для старших классов общеобразовательных учреждений в 3 ч.
Published: (2001) -
Формирование навыка автономии как средство развития непрерывного образования
by: Надеждина, Елена Юрьевна -
Learner autonomy a guide to developing learner responsibility
by: Scharle, Agota
Published: (2005)