The role of marketing strategies implementation in positioning of a higher education institution: case of the university "higher school of economics"

The marketing strategy campaigns have been discussed in a variety of business and non-business spheres. The main goal of the article is to investigate the nature of marketing policy in the university field, to explore the influencers of promoting activity, directions for awareness development, to un...

Full description

Bibliographic Details
Published in:Инноватика - 2020 : сборник материалов XVI Международной школы-конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, 23-25 апреля 2020 г., г. Томск, Россия С. 470-473
Main Author: Konibolotskaya, A. A.
Other Authors: Larina, K. S.
Format: Book Chapter
Language:English
Subjects:
Online Access:http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/koha:000703120
Перейти в каталог НБ ТГУ
LEADER 01963naa a2200325 c 4500
001 koha000703120
005 20230319233307.0
007 cr |
008 210830s2020 ru fs 100 0 eng d
035 |a koha000703120 
040 |a RU-ToGU  |b rus  |c RU-ToGU 
100 1 |a Konibolotskaya, A. A.  |9 680943 
245 1 4 |a The role of marketing strategies implementation in positioning of a higher education institution: case of the university "higher school of economics"  |c A. A. Konibolotskaya, K. S. Larina 
336 |a Текст 
337 |a электронный 
504 |a Библиогр.: 6 назв. 
520 3 |a The marketing strategy campaigns have been discussed in a variety of business and non-business spheres. The main goal of the article is to investigate the nature of marketing policy in the university field, to explore the influencers of promoting activity, directions for awareness development, to understand the impact of marketing strategies implementation process on the positioning of a particular university. 
653 |a маркетинговые инструменты 
653 |a университеты 
653 |a высшее образование 
653 |a SWOT-анализ 
655 4 |a статьи в сборниках  |9 879352 
700 1 |a Larina, K. S.  |9 680945 
773 0 |t Инноватика - 2020 : сборник материалов XVI Международной школы-конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, 23-25 апреля 2020 г., г. Томск, Россия  |d Томск, 2020  |g С. 470-473  |z 9785936296529  |w to000790377 
852 4 |a RU-ToGU 
856 4 |u http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/koha:000703120 
856 |y Перейти в каталог НБ ТГУ  |u https://koha.lib.tsu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=703120 
908 |a статья 
039
999 |c 703120  |d 703120