The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction An Epistemological Perspective /

Bibliographic Details
Published in:Springer e-books
Main Author: Steinbring, Heinz
Corporate Author: SpringerLink (Online service)
Format: eBook
Language:English
Published: Boston, MA : Springer Science+Business Media, Inc., 2005.
Series:Mathematics Education Library ;
Subjects:
Online Access:http://dx.doi.org/10.1007/b104944
Перейти в каталог НБ ТГУ
LEADER 01415nmm a22003375u 4500
001 vtls000352219
003 RU-ToGU
005 20210922022419.0
007 cr nn 008mamaa
008 120827s2005 xx j eng d
020 |a 9780387242538 
035 |a to000352219 
039 9 |a 201208272050  |y 200905062256  |z Александр Эльверович Гилязов 
040 |a Springer  |c Springer  |d RU-ToGU 
100 1 |a Steinbring, Heinz.  |9 308207 
245 1 4 |a The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction  |h Электронный ресурс  |b An Epistemological Perspective /  |c by Heinz Steinbring. 
260 |a Boston, MA :  |b Springer Science+Business Media, Inc.,  |c 2005.  |9 729105 
490 1 0 |a Mathematics Education Library ;  |v 38 
650 0 |a education  |9 566270 
650 0 |a Genetic epistemology  |9 308029 
650 0 |a mathematics  |9 566183 
650 1 4 |a Education  |9 566271 
650 2 4 |a Epistemology  |9 308030 
650 2 4 |a Mathematics Education  |9 303219 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |9 143950 
773 0 |t Springer e-books 
830 |a Mathematics Education Library ;  |9 304269 
856 4 0 |u http://dx.doi.org/10.1007/b104944 
856 |y Перейти в каталог НБ ТГУ  |u https://koha.lib.tsu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=229541 
950 |a Humanities, Social Science and Law (Springer-11648; ZDB-2-SHU) 
999 |c 229541  |d 229541