Image marketing: using public perceptions to attain business objectives /

Bibliographic Details
Main Author: Marconi, Joe
Format: Book
Language:English
Published: Lincolnwood, Ill., USA: Chicago, Ill. : NTC Business Books; American Marketing Association, c1996.
Subjects:
Online Access:Перейти в каталог НБ ТГУ
LEADER 01444cam a2200349 a 4500
001 vtls000016345
003 RU-ToGU
005 20210921190847.0
008 970507s1996 ilua b 001 0 eng
010 |a 95-046960 
020 |a 0844235040 :  |c $39.95 
035 |a 0017-45260 
035 |a (DLC)95046960 
039 9 |y 200808161745  |z Александр Эльверович Гилязов 
040 |a DLC  |b rus  |c DLC  |d DLC  |e PSBO 
050 0 0 |a HD59.2  |b .M37 1996 
069 |a 09448533 
082 0 0 |a 659.2  |2 20 
100 1 |a Marconi, Joe.  |9 144400 
245 1 0 |a Image marketing:  |b using public perceptions to attain business objectives /  |c Joe Marconi. 
260 |a Lincolnwood, Ill., USA:  |b NTC Business Books;  |a Chicago, Ill. :  |b American Marketing Association,  |c c1996.  |9 710778 
300 |a xviii, 232 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 217-219) and index. 
650 0 |a Corporate image.  |9 144401 
650 0 |a Advocacy advertising.  |9 144402 
650 0 |a Public relations.  |9 144403 
650 0 |a Mass media and business.  |9 144404 
852 4 |a RU-ToGU  |h 659.2  |i MAR  |n ru 
856 |y Перейти в каталог НБ ТГУ  |u https://koha.lib.tsu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=43588 
935 |a SUP9402-9407 
999 |c 43588  |d 43588 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3301_MAR  |7 0  |9 100700  |a RU-ToGU  |b RU-ToGU  |c 10016  |d 2021-04-02  |i 1-854419к  |l 0  |o 330.1 MAR  |p 13820000004708  |r 2021-04-02  |t 1  |w 2021-04-02  |y 3